مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گیلان از استقرار دو درمانگاه سیار(کامیون) در رشت و لشت نشاء خبر داد و گفت: کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا در خدمت مردم است.
کد خبر: ۸۲۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 04 March 2020

راه اندازی دو درمانگاه سیار کرونا در گیلان

 

محمد کرمی از اعزام کاروان های سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان ها خبر داد و اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و اعلام حالت فوق العاده، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از همان ساعات اولیه با هماهنگی وزارت بهداشت اقدام به تجهیز و اعزام کاروان سلامت به گیلان کرد.

وی با بیان اینکه کاروان سلامت گیلان از ۸ اسفندماه در قالب دو درمانگاه سیار(کامیون) در رشت و لشت نشاء مستقر است، گفت: این کاروان تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا در خدمت مردم است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گیلان کاروان سلامت را متشکل از کادر پزشکی و درمانی دانست و اضافه کرد: این درمانگاه های سیار مجهز به دستگاه‌های ارتباطات اینترنتی هستند و برای پیشگیری از شیوع کرونا مردم را رایگان معاینه می‌کنند.

کرمی با اشاره به فعالیت یکی از شرکت های دارویی وابسته به ستاد مرکزی در گیلان، تصریح کرد: این شرکت از لحاظ اعتبار یکی از شرکت های دارویی با کیفیت بالا و برخوردار از استانداردهای جهانی است که داروهای حیاتی و مهم بیماران را تولید می کند. همچنین از لحاظ کمی مقام اول کشور را در تولید دارو دارد.

وی متذکر شد: قبل از شیوع کرونا در کشور تولید مواد ضد عفونی کننده در دستور کار شرکت مذکور قرار نداشت، اما بنا به دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با هماهنگی وزارت بهداشت خطوط تولید مواد ضد عفونی کننده اعم از ژل و محلول راه اندازی شده و روزانه یکصد هزار ظرف و تیوپ تولید و در اختیار وزارت بهداشت گذاشته می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار